14 Ocak 2014 Salı

Ben de Özledim 12.Bölüm Fragmanı izle Star TV


Ben de Özledim 12.Bölüm Özeti
Selin Ali'ye handa kalmak istediğini söylemiştir. Ali hayal kırıklığına uğrar. Serkan ise Deniz'e söz verdiği halde yanına gidememiştir. Ekibin ne parası ne de kalacak yeri vardır. Handaki gizem yavaş yavaş çözülmeye başlarken Ali ve Troll karşı karşıya gelirler. Serkan, Deniz'in geçmişiyle ilgili sırrı sonunda öğrenir. Tüm yaşadıklarının bir kafa karışıklığı olduğuna inanan Ali, tam Selin'den vazgeçmeye karar verdiğinde kader onları bir araya getirecektir…
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 22 Ocak'da ekrana gelecek olan ben de özledim 12.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/ben-de-ozledim-12-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder