28 Kasım 2013 Perşembe

Ben de Özledim 7.Bölüm Fragmanı izle 6 Aralık


Ben de Özledim 7.Bölüm Özeti
Grup konsere çıkmadığı için 665 bin lira tazminat gelir. Bütün ekibin para bulması gerekmektedir. Ali yapımcı Şenol'a Osman, Serkan, Onur ve Burak'la çalışmak istediğini söyler. Ali'yi Melodi'yle başbaşa gören Burak, ikilinin peşine düşer. Ali'nin çarptığı kız, Ali'ye rahatsızlık verdiğini düşünüp evden ayrılır. Ali'nin elinde kıza dair yalnızca bir mektup kalır. Serkan sonunda deniz kızıyla buluşmanın bir yolunu bulmuştur. Deniz kızı Serkan'a büyük sırrını açıklayacaktır.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 6 Aralık'da ekrana gelecek olan ben de özledim 7.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/ben-de-ozledim-7-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder