15 Kasım 2013 Cuma

Ben de Özledim 5.Bölüm Fragmanı izle Star TV


Ben de Özledim 5.Bölüm Özeti
Ali arabayla çarptığı kızı klişe ormanında kaybedince paniğe kapılır. Başlarındaki beladan kurtulmak için Osman ve Serkan'ın yardımıyla kızın kim olduğunu anlamaya çalışır. Ali'nin kaza yaptığı haberi kısa sürede yayılır. Haberi duyan Ali'nin evine gelir. Osman'a bir yapımcıdan şiir albümü teklifi gelir. İşi kabul eden Osman hayatını yolunu koymaya karar verir. Damla'yla arasını düzeltmek için Ahmet'ten yardım ister. Ekipten kimse Serkan'ın deniz kızı gördüğüne inanmaz. Serkan da deniz kızını göstermek için Sarp'la birlikte denize açılır ancak deniz kızını hiç beklemediği bir yerde görecektir.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 22 Kasım'da ekrana gelecek olan ben de özledim 5.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/ben-de-ozledim-5-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder