22 Kasım 2013 Cuma

Ben de Özledim 29 Kasım Fragmanı 6.Bölüm


Ben de Özledim 6.Bölüm Özeti
Ahmet, Ali'ye çarptığı kızı doktora götürmesi için akıl verir. Burak yeni bir dizi yazamamaktan şikayetçidir, o da soluğu Ahmet'in yanında alır. Herkesin derdini dinlemekten bunalan Ahmet gençliğini yaşamaya karar verir. Osman Damla'nın yanına gitmeye karar verir. Ali ve çarptığı kız, kazanın olduğu yere ipucu bulmaya giderler. Ekip, bir süredir ortalıkta görünmeyen Serkan'ı aramaya kalkınca, kendilerini yine umulmadık maceraların içinde bulur..
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 29 Kasım'da ekrana gelecek olan ben de özledim 6.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/ben-de-ozledim-6-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder