12 Ağustos 2013 Pazartesi

Benim Hala Umudum Var 8.Bölüm 19 Ağustos Star TV

Benim Hala Umudum Var 8.Bölüm Özeti

Ozan kendini Umut’a affettirmeye çalışıyor. Umut’un söyledikleriyle Ozan şok olur, fakat kendini affettirebilmek için her yolu deneyecektir. Ozan’ın sürpriziyle şaşıran Umut’un onu affetmeye niyeti yoktur. Hayatını düzene sokmak için Ozan babasının fabrikasında işe başlar. Zafer Ragıp’tan aldığı paraları bahis oynayarak kaybeder. Ragıp ise Emel’i eve döndürmeye ve Ozan’a destek olmaya ikna etmek için çalışmaktadır. Rüzgar Hakan’a karşı hala öfkeli. Hakan’ın yoğun hayatı yüzünden ihmal ettiği kardeşi Rüzgarla yakınlaşma çabası devam eder. Fakat Rüzgar Hakan’a karşı hala öfkelidir. Onu annesini ve babasını unutmakla suçlar.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 19 Ağustos'ta ekrana gelecek olan benim hala umudum var 8.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-8-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder