28 Temmuz 2013 Pazar

Bir Aşk Hikayesi 17.Bölüm 30 Temmuz

Bir Aşk Hikayesi 17.Bölüm Özeti

“Ben çocuğumu küçücük bir mezarda bildim... Yaşadığını bilseydim onu asla bırakmazdım. Dünyayı karşıma alır gene bırakmazdım. Şimdi bulmak için her şeyimi vermeye hazırım. Her şeyimi…” Korkut annesinin bu çığlığına ne cevap verecek… Onu affetmeyi başarabilecek mi?Diğer tarafta Ceylan Eda’yla Korkut’un öpüştüğünü gördükten sonra öfkesi giderek artar. Ve Korkut’un canını yakmak için büyük bir hamle yapmaya hazırlanır. Ancak korkut buna izin vermez. Denizin ortasında bir balıkçı teknesinde iki aşık hesaplaşır. “Benden intikam almak istiyorsun. Bu yüzden Tolga’yla evleneceğim diye tutturdun... Sana sadece intikam duygusunu bilen biri olarak söylüyorum. Bu duygu en çok seni bitirecek... Kendinden bile nefret edeceksin... Yapma... ” Ceylan daha ne kadar Korkut’a ve aşkına karşı gelebilir? Sonunda dayanamaz ve kendini bu aşka bırakır. Ancak her ikisinin de hesaplamadığı bir şey vardır. Ceylan ve Korkut bilinmeyene doğru gitmektedir


FOX TV'de 30 Temmuz'da ekrana gelecek olan bir aşk hikayesi 17.bölüm fragmanı izle için yayınlanan fragmanı izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/bir-ask-hikayesi-17-bolum-2-fragmani-izle.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder