13 Temmuz 2013 Cumartesi

Bir Aşk Hikayesi 15.Bölüm 16 Temmuz

Bir Aşk Hikayesi 15.Bölüm Özeti

Karanlıktaki gerçekler ortaya çıktığında, diğer her şey karanlığa gömülür. “Gecelerce hayaller kurdum ben. Evleneceğiz, çocuklarımız olacak, birlikte yaşlanacağız... Hepsini gördüm ben, hepsini istedim. Çok istedim! Bir tek onunla istedim.” Diyen Ceylan için acı gerçeklerle yüzleşme zamanı… Korkut’un Ceylan’ı kaybetmemek için sakladığı sırlardan birinin bile ortaya çıkmasıyla aşıklar büyük bir sınavla karşı karışa kalırlar. Ceylan için Korkut’tan kaçmak tek seçenektir çünkü onu gördüğü an karşı koyamayacağının farkındadır. Ama Korkut’un onun peşini bırakmaya niyeti yoktur. Her şeyi bırakıp Ceylan’ın peşine düşer. Ve nihayet iki sevgili yan yana geldiğinde beklenmedik bir şey Korkut’un tüm planlarını alt üst eder. Diğer tarafta Gönül öldü sandığı çocuğunun yaşadığını öğrendiğinde artık tek bir amacı vardır çocuğunun kim olduğunu bulmak! Gönül gerçeklere bir adım daha yaklaşır. Korkut’un oğlu olduğunu öğrenecek mi yoksa çaresizce acı çekmeye devam mı edecek?


FOX TV'de 16 Temmuz'da ekrana gelecek olan bir aşk hikayesi 15.bölüm fragmanı izle yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/bir-ask-hikayesi-15-bolum-2-fragmani-izle.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder