15 Temmuz 2013 Pazartesi

Benim Hala Umudum Var 4.Bölüm 22 Temmuz Pazartesi

Benim Hala Umudum Var 4.Bölüm Özeti

Ozan’ın tavırlarından şüphelenen Umut takibe başlar ve kendisini Ozan’ın evinin kapısında bulur. Ozan, Umut’u görünce bir açıklama yapmak zorunda kalır. Musa ise Umut’u Yahya ile evlendirebilmek için planlar yapmaktadır. Bunu öğrenen Umut, evden kaçar. Hakan bir yandan Asude’yi yardımcı olmaya çalışırken diğer yandan Duygu’yla adı konmamış ilişkisinin sorunlarıyla uğraşmaktadır. Oğlu Ozan’ın Umut ile ilişkisini öğrenen Emel Hanım ise Umut ile konuşup gerçekleri anlatmaya karar verir. Asude ise hayatını tekrar yoluna koyabilmenin derdindedir.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 22 Temmuz'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 4.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: http://#/benim-hala-umudum-var-4-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder